Informatie

PZ dossier is ontwikkeld vanuit de visie en behoefte van de ondernemer zelf en natuurlijk van de gebruikers. Dat lijkt logisch, maar veel bestaande systemen zijn overladen met informatie en functionaliteiten die voor de gemiddelde gebruiker volstrekt overbodig en onoverzichtelijk zijn. Ons doel is daarom de techniek en HRM kennis in dienst te laten staan van de gebruiker op de meest efficiënte en pragmatische manier. Wat kunt u verwachten?

  • Een centraal punt waar alle personeelszaken worden beheerd, zowel op bedrijfsniveau als op medewerkerniveau.
  • Altijd up-to-date bestanden zoals CAO, personeelshandboek, arbeidsovereenkomsten, verzuimregelgeving et cetera.
  • Volledig geïntegreerd Verzuimmanagement Automatische koppelingen met externe partijen, zoals uw bedrijfsarts, het UWV, de verzekeraar en de loonadministrateur.
  • Taken en reminders die worden doorgezet in de outlook agenda van de betrokken medewerker.
  • Standaard documenten en brieven die nodig zijn voor een goede opbouw en het onderhoud van uw personeelsdossiers.
  • Rapportages die naar eigen behoefte kunnen worden ingezien op bedrijfs- afdeling en medewerkerniveau.
  • Een back-office met professionals op het gebied van personeelszaken die u kunt raadplegen wanneer u er zelf even niet uitkomt.

Wilt u meer weten? Maak een afspraak